Μαθήματα
-
ΜάθημαΠρόσβαση
-
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΚΡΟΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ Η/Υ (C++, JAVA) (Ε) (WEBDESIGN-23A101)ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ—
-
ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ IV (OpenGL) (Ε) (WEBDESIGN-23A102)ΠΑΠΑΖΑΧΑΡΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ—
-
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ INTERNET (Ε) (WEBDESIGN-23A103)ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ—
-
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Ι (3DS MAX) (Ε) (WEBDESIGN-23A104)ΚΟΛΛΗΓΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ—
-
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ VIDEO (Ε) (WEBDESIGN-23A105)ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ—
-
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Unreal Editor, Half Life, Doom Editor) (Ε) (WEBDESIGN-23A106)ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ—
-
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ (Ε) (WEBDESIGN-23A107)ΓΙΟΛΔΑΣΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ—
-
ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (FLASH) (Ε) (WEBDESIGN-23A108)ΠΑΠΑΖΑΧΑΡΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ—
-
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (Ε) (WEBDESIGN-23A109)ΝΤΙΝΙΕΡΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ—